Субота, 04.05.2024, 11:05
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Станіславчицького НВК

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Виховна робота

МЕТА І ЗАВДАННЯ ВИХОВНОЇ  РОБОТИ

 

 1. ВИХОВУВАТИ В УЧНІВ ЛЮБОВ ДО СВОГО  НАРОДУ, ЙОГО МОВИ, ЗВИЧАЇВ І ТРАДИЦІЙ, НАРОДНИХ РЕМЕСЕЛ.

2. ПРИЩЕПЛЮВАТИ ЛЮБОВ ДО ПРАЦІ, ПОЧУТТЯ  ДБАЙЛИВОГО І БЕРЕЖЛИВОГО СТАВЛЕННЯ ДО  ШКІЛЬНОГО І КЛАСНОГО МАЙНА.

3. ВЧИТИ ДІТЕЙ ВЧИТИСЯ, ВИХОВУВАТИ  ПОЧУТТЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ДОРУЧЕНУ СПРАВУ.

4. ВИХОВУВАТИ У ДІТЕЙ БЕРЕЖЛИВЕ  СТАВЛЕННЯ   ДО ПРИРОДИ, ПОГЛИБИТИ ЗНАННЯ З ЕКОЛОГІЇ.

5. ВИХОВУВАТИ ДІТЕЙ НА ПРИНЦИПАХ МОРАЛІ.

6. ЗДІЙСНЮВАТИ ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ, ОЗНАЙОМЛЮВАТИ З ПРАВОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ, ОКРЕМИМИ СТАТТЯМИ   КРИМІНАЛЬНОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ.

7. ПРИВЧАТИ ДІТЕЙ ДО СИСТЕМАТИЧНОГО ЧИТАННЯ ПЕРІОДИЧНОЇ ПРЕСИ, ПЕРЕГЛЯД ТЕЛЕПЕРЕДАЧ З НАСТУПНИМ ОБГОВОРЕННЯМ ЦИХ МАТЕРІАЛІВ НА ІНФОРМАЦІЙНО- ПІЗНАВАЛЬНИХ ГОДИНАХ.

8. ЗМІЦНЮВАТИ ЗДОРОВ”Я ДІТЕЙ, ДОБИВАТИСЯ  СУМЛІННОГО СТАВЛЕННЯ ДО УРОКІВ  ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ, СПОРТИВНИХ СЕКЦІЙ,  РАНКОВОЇ ЗАРЯДКИ.

9. З МЕТОЮ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДИ РІДНОГО КРАЮ  ОРГАНІЗОВУВАТИ ЕКСКУРСІЇ І ПОХОДИ.

10. ВИХОВУВАТИ ПОВАГУ ДО УЧИТЕЛІВ, БАТЬКІВ, СТАРШИХ. 

ПРИНЦИПИ   ВИХОВАННЯ

 

1. ІНДИВІДУАЛЬНИЙ  ПІДХІД.

2. ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ  ПІДХІД.

3. ВРАХУВАННЯ ВІКОВИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ.

4. ГАРМОНІЯ ІНТЕРЕСІВ.

5. НАСТУПНІСТЬ І БЕЗПЕРЕРВНІСТЬ.

6. САМОДІЯЛЬНІСТЬ І САМОСТІЙНІСТЬ.

7. ДИСЦИПЛІНА І ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ЗА СВОЮ ПРАЦЮ І   ПОВЕДІНКУ.

 8.НАУКОВІСТЬ.

 9.ЗВЯЗОК ІЗ ЖИТТЯМ.

Система виховної роботи СМШ

На систему виховної  роботи сільської малокомплектної школи, якою являється Станіславчицький НВК, впливає багато чинників, як-от географічне положення сільської місцевості,  демографічна ситуація, характер взаємин між учителями та учнями, між школою та жителями села. Через відсутність педагога- організатора та заступника з виховної роботи система виховної роботи у нашій школі побудована таким чином, що кожен учитель і учень має певні виховні обов”язки ( від виконавця до організатора і керівника).

  Первинним колективом у СМШ є клас. Його актив, що включає старосту або заступника та старшого чергового, є активом школи, який утворює раду. Керує радою  директор , йому ж підпорядковані класні керівники. На засіданнях ради учні визначають відповідальних за стінгазету „Колючка”, випуск „Дзеркала успішності” та „Санітарного дзеркала”, поновлення щотижня „Сторінки- цікавинки” та „Сторінки- веселики” у „Робочому куточку учня”. І,звісно, жоден загально -шкільний та районний заходи не обходяться без попереднього обговорення з учнями. Учні школи є організаторами та учасниками багатьох виховних заходів, вони беруть участь у сільських святах і конкурсах.  А в районі займають призові місця у спортивних змаганнях,  беруть участь у конкурсах технічної творчості.

  Уся виховна робота планується попередньо на засіданні педагогічної ради, а щотижнева- на нараді при директору. Перед її проведенням обов”язково вивчаються дитячі пропозиції, які подаються в усній чи письмовій формі, визначаються знаменні дати та ювілеї, пам”ятні дні. Кожен  класний керівник намагається зробити свої плани виховної роботи таким чином, щоб органічно поєднати класні, загально шкільні та районні заходи в системі шкільного робочого плану. І це вдається. Щомісяця проходять звіти гуртківців у формі свят, заочних екскурсій чи маленьких концертів. А класні керівники двічі на семестр проводять відкриті виховні години, години спілкування, усні журнали. Найвдалішими стали свято „Козак- вільна людина” (Заріцька В.І., 2 клас),  усний журнал „ Суд над шкідливими звичками” (Недопас І.С., 5 клас), година спілкування „Цілую руки твої, нене” (Дядя В.М., 7 клас), екологічний урок „Пекучий біль Чорнобиля” (Батора О.В., 9 клас). Про наслідки заходів з питань виховної роботи видаються накази по школі, питання виховної роботи включені в тематику засідання педагогічних рад. Виховна робота сприяє підвищенню в учнів відповідальності за доручену справу, розвиває організаторські здібності. Це є втіленням принципів особистісно- орієнтованого виховання, оскільки дитина перебуває у якості як об”єкта, так і суб”єкта виховного процесу. Підтвердженням цього є слова В.О.Сухомлинського :”Людина найкраще виховується тоді, коли вона виховує інших”. Учителю дуже легко помітити фактичного лідера в класі та в школі в цілому. Саме він, лідер, найчастіше стає головою ради учнів школи.

  У системі виховної роботи велика увага приділяється трудовому, патріотичному, національному, екологічному, сімейному вихованню. Учні школи самі  слідкують за чистотою шкільного подвір”я, доглядають клумби, пам»ятний знак жертвам Голодомору та Братську могилу, щороку поновлюють дерева у шкільному парку. З числа учнів створена мобільна група екскурсоводів Залу Бойової Слави. Учні разом з учителем історії написали історію села, своєї школи та бібліотеки.

  Усі важливі питання життєдіяльності школи вирішуються в тісній співдружності з батьками. При школі діє батьківський комітет, працює батьківський лекторій.

  У НВК розроблені і виконуються заходи  із сприяння здоровому способу життя, які включають зустрічі з представниками  міліції, ФАПу, бесіди, випуски сан бюлетенів,  тематичні уроки, екскурсії та  усні журнали.

  Добре поставлене у закладі і питання профорієнтації учнів. Створено куточок „Куди піти вчитися?”, щороку перед учнями виступають представники різних навчально- виховних закладів Черкаської області, у школі проводиться анкетування учнів „Ким бути?”

  Вся ця робота дає позитивні наслідки- кожен учень відчуває не формальну, а фактичну належність до шкільного життя, є активним учасником навчально- виховного процесу, займається справами, які йому до вподоби. І як результат- жоден учень не стоїть на внутрішкільному обліку та на обліку в кримінальній міліції ось уже 19 років.

ЧЛЕНИ 

 ДИТЯЧОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ

Членами організації можуть бути діти та підлітки незалежно від віку, соціального походження, національності.

Організація має вікові групи:

1-4 класи та підготовча група дитсадка  - БАРВІНЯТА

5-9 класи – УЧНІВСЬКИЙ КОМІТЕТ

 

ПРАВА  І ОБОВ’ЯЗКИ

Всі члени організації мають рівні права, керуючись в своїй  діяльності основними законами:

  • єдності слова і діла,
  • честі і совісті,
  • дружби і товариськості,
  • турботи і милосердя.

Члени спілки зобов’язані:

  • виконувати Статут і програму спілки,
  • поважати права і обов’язки членів спілки,
  • словом і ділом кріпити авторитет,
  • турбуватися про поповнення спілки.
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Copyright MyCorp © 2024
uCoz